2014, január 2.

2014-es trendek

2014-ben is folytatódik a trend, ami szerint egyre többen használnak okos telefonokat, illetve egyre több időt töltenek az internetezők a mobileszközökön (telefonokon és tableteken).
Tisztán látszik egy üzleti szempontból sokkal fontosabb hozadéka is ennek a trendnek, miszerint egyre több mobilvásárlás is történik ezzel párhuzamosan. A webshopok forgalma eddig is növekedett, azonban a mobilokon keresztüli vásárlások Magyarországon valószínűleg most 2014-ben fognak igazán meglódulni!
Éttermi fronton ez annyit jelent, hogy a házhoz szállításoknál is egyre fontosabb szerepet töltenek be a mobilok. Eddig főleg információszerzésre használták azokat a vendégek, ez egyre jobban átfordul abba az irányba, hogy már vásárlást is kezdeményeznek rögtön a telefonról. Egyre jobban megszokták a különböző APP-ok, alkalmazások használatát, és már Magyarországon sem idegenkednek a rendeléstől egy-egy APP-ban, a kedvenc boltjuk, éttermükből.

Érdemes beletervezni a 2014-es marketing tervekbe a saját APP elkészítését, ami pozitívan befolyásolhatja éttermünk megítélését, éttermünk innovatív, modern “image”-ét.
Különösen akkor, ha sok fiatal rendel tőlünk, akiknek komoly csalódást okozhat egy hagyományos, esetleg “béna” weboldalon történő rendelés mobilról. Ők 2014-ben már hozzászoktak ahhoz, hogy a Google Play-ből, APPSTORE-ból egy kattintásra letöltsék a legújabb alkalmazásokat, így érdemes számolni velük, mint fizetőképes vendégek!

Érdemes megfigyelni a trendet:

mobil_trendek